måndag 20 december 2010

Ett hemligt litet paket, till den som hur man rimmar vet!

Vi drar igång en sista tävling före jul!

Vinsten är en hemlig julklapp som får hämtas på butiken torsdag den 23 december!
Daggs att gnugga geniknölarna, för att vinna årets sista tävling ska du nämligen komponera ett julklappsrim till ett glöggset inehållande en gryta med värmare, en kanna och sex muggar.

Juryn är Ånge Blommors enhälliga personal

Om du nu vill detta vinna,
är det daggs att börja rimma!

Vinnaren utses på morgonen den 23/12.

3 kommentarer:

  1. Det här set:et vill jag verkligen VINNA!
    Så att mina glöggproblem kan försvinna.
    Med denna fina kanna kan man hälla,
    Utan att glöggen på fina duken drälla.
    Jag behöver muggarna, SNÄLLA!

    SvaraRadera
  2. Detta paket kommer att hålla dig varm
    Med en dryck som hör til julens charm
    Ta en kopp och sätt dig ner
    Låt den inte kallna, du kommer vilja ha mer
    God jul och gott nytt år
    Detta kommer du även ha nytta av kommande år

    SvaraRadera
  3. Anna-Maria Lundgren21 december 2010 kl. 22:54

    Efter många om och men kommer julen även till Ljunga.
    Mycket ska man göra - baka, pynta också sjunga.
    Kanske vill Tomten ha lite glögg.
    Och jag som inte har någon m(ö)gg..
    Men om jag vinner kan jag spetsa & få Tomten att gunga!



    Hahaha! Vilken urdålig Limerick men jag tänker iaf vara med & tävla! :) God Jul & gott nytt år på er i vilket fall & åå vad fin julgruppen var som jag var in & köpte igår! Ni är ju toppen! :)

    SvaraRadera